wtorek, 11 czerwca 2013

Przywitanie

Witam wszystkich na moim Blogu. Co prawda Blog istnieje od kilku lat. Dopiero do niego wróciłem. Ktoś powie co takiego robiłem? Otóż uczyłem się, nabierałem doświadczenia. No i w między czasie założyłem kilka innych stron o różnej tematyce np: naprawa i serwis komputerów i laptopów. Pomogłem i namówiłem żonę również do założenia Bloga i udało się :) W planach mam jeszcze założyć kilka stron o tematyce... no cóż tego na tą chwilę nie zdradzę. Na pewno znajdziecie tutaj linki do tych stron. 

Kiedy zakładałem tego Bloga był to mój pierwszy kontakt z Blogowaniem, za wiele na ten temat nie wiedziałem, co i jak trzeba robić. Ekspertem nie jestem, ale w tej chwili już korzystam z własnych domen i własnych (zakupionych) serwerów. Blogi mam postawione głównie na Wordpressie


Brak komentarzy: